Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » AC336613 maxgear

Kompresor, klimatyzacja AC336613 MAXGEAR

AC336613 Kompresor, klimatyzacja MAXGEAR
maxgear AC336613
779.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AC336613

producent:

MAXGEAR

Ograniczenia producenta GENUINE DENSO
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z olejem kompresorowym PAG
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
ID kompresora 7SEU17
Napięcie robocze [V] 12
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Liczba rowków 7
Ø koła pasowego [mm] 110
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 170
nr EAN 5903364324728

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja AC336613 MAXGEAR

KOMPRESOR KLIMATYZACJI BMW 5/7-SERIES 09-

Kompresor, klimatyzacja AC336613 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Kompresor, klimatyzacja AC336613 producenta MAXGEAR

BMW

64526987890, 64529196889, 6987890, 9196889

numery OEM:
BMW      64526987890
BMW      64529196889
BMW      6987890
BMW      9196889
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja AC336613 MAXGEAR w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.