Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Bmw 3 (F30, F80) 320 i (2012.11-2016.06) 170km » AC364752 maxgear
wybrany samochód: 
Bmw 3 (f30, F80) 320 I (2012.11-2016.06) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja AC364752 MAXGEAR

AC364752 Kompresor, klimatyzacja MAXGEAR
maxgear AC364752
813.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AC364752

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaGENUINE DELPHI
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz olejem kompresorowym PAG
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
ID kompresoraCVC
Napięcie robocze [V]12
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Liczba rowków6
Ø koła pasowego [mm]110
Dolot - Ø [mm]17,8
Wylot - Ø [mm]11,9
Kształtowalny
nr EAN5903364315528

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja AC364752 MAXGEAR

KOMPRESOR KLIMATYZACJI OPEL ASTRA J/ MERIVA B 10-
numery OEM:
OPEL      13250606
OPEL      13271266
OPEL      13395693
OPEL      1618047
OPEL      1618422
OPEL      1854414
OPEL      95516236
VAUXHALL      13250606
VAUXHALL      13271266
VAUXHALL      13395693
VAUXHALL      1854414
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja AC364752 MAXGEAR w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.