Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » AC386670 maxgear

Kompresor, klimatyzacja AC386670 MAXGEAR

AC386670 Kompresor, klimatyzacja MAXGEAR
maxgear AC386670
752.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AC386670

producent:

MAXGEAR

Ograniczenia producenta GENUINE ZEXEL
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z olejem kompresorowym PAG
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
ID kompresora DCS17IC
Napięcie robocze [V] 12
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Liczba rowków 7
Ø koła pasowego [mm] 115
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 170
Dolot - Ø [mm] 21,35
Wylot - Ø [mm] 15,5
nr EAN 5903364315559

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja AC386670 MAXGEAR

KOMPRESOR KLIMATYZACJI RENAULT MASTER 10-

Kompresor, klimatyzacja AC386670 ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Kompresor, klimatyzacja AC386670 producenta MAXGEAR

NISSAN

2763000Q0A, 8200454172

RENAULT

7711368772, 8200454172

OPEL

4431984, 4432039, 8200454172, 93161916

numery OEM:
NISSAN      2763000Q0A
NISSAN      8200454172
OPEL      4431984
OPEL      4432039
OPEL      8200454172
OPEL      93161916
RENAULT      7711368772
RENAULT      8200454172
VAUXHALL      4431984
VAUXHALL      4432039
VAUXHALL      8200454172
VAUXHALL      93161916
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja AC386670 MAXGEAR w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.