Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » ogrzewanie i wentylacja » dmuchawa Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 (E39A, E38A, E33A) (1987.11-1992.10) 109km » AC730151 maxgear
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vi Sedan (e3_a) 2.0 (e39a, E38a, E33a) (1987.11-1992.10) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

SILNIK DMUCHAWY OPEL INSIGNIA/ CRUZE 09- AC730151 MAXGEAR

AC730151 SILNIK DMUCHAWY OPEL INSIGNIA/ CRUZE 09- MAXGEAR
maxgear AC730151
138.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 7.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

AC730151

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
Średnica [mm]150
Kierunek obrotówprzeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Liczba zestyków2
Moc [W]319
Napięcie [V]12
Średnica [mm]150
Kierunek obrotówprzeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Liczba zestyków2
Moc [W]319

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie SILNIK DMUCHAWY OPEL INSIGNIA/ CRUZE 09- AC730151 MAXGEAR

SILNIK DMUCHAWY OPEL INSIGNIA/ CRUZE 09-
numery OEM:
OPEL      13263279
OPEL      1845712
SAAB      13263279
CHEVROLET      13263279

Zastosowanie SILNIK DMUCHAWY OPEL INSIGNIA/ CRUZE 09- AC730151 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o SILNIK DMUCHAWY OPEL INSIGNIA/ CRUZE 09- AC730151 MAXGEAR:

Marcin, Kraśnik
2019-12-02
 5/5
Zakup maxgear 57-0105 polecił mi mój mechanik

Dmuchawa wewnętrzna


Dmuchawa wnętrza kabiny pełni w pojeździe bardzo ważną funkcję. Bez niej funkcjonowanie klimatyzacji byłoby niemożliwe. Wentylator dostarcza ogrzane lub schłodzone powietrze do wnętrza kabiny pasażerskiej. Umożliwia to skuteczną regulację temperatury wewnątrz pojazdu. Wentylatory cechuje wysoka moc i duża przepustowość. Warto dodać, że możliwe jest zasilanie dmuchawy prądem o napięciu 12 V oraz 24 V. Dzięki temu wentylator może pracować zarówno w samochodach osobowych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

Dmuchawa pracuje w trybie ciągłym, w związku z tym ulega stopniowemu zużyciu. Objawia się to zazwyczaj głośniejszą pracą wentylatorów.

Łopatki pracują ze stosunkowo wysoką prędkością obrotową i w warunkach minimalnego tarcia, dzięki obecności środka smarnego. Nasilenie się hałasu podczas pracy wentylatora jest zwykle spowodowane utraceniem przez smar swoich właściwości przy jednoczesnym nagromadzeniu w tym miejscu brudu zwiększającego tarcie. To oznaka, że wkrótce dojdzie do zatarcia łożysk. Konieczna będzie wówczas wymiana zużytych elementów.

Trzeba jednak pamiętać, że nasmarowanie elementów dmuchawy nie zawsze skutkuje rozwiązaniem problemu głośnej pracy. W niektórych przypadkach najlepszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w zakup nowego wentylatora.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.