Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Iveco S-WAY AD260S36FP (2019-???) 360km » 10013 meat&doria
wybrany samochód: 
Iveco S-way Ad260s36fp (2019-???) 360km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Jednostka sterująca, układ zapłonowy 10013 MEAT&DORIA

10013 Jednostka sterująca, układ zapłonowy MEAT&DORIA
67.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

10013

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny
Ilość biegunów6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Jednostka sterująca, układ zapłonowy 10013 MEAT&DORIA

Moduł zapłonowy (6 pin) pasuje do: OPEL ASCONA C, CORSA A, CORSA A TR, KADETT E 1.2/1.3/1.6 09.82-03.93
numery OEM:
OPEL      010482825
OPEL      01211561
OPEL      019482825
OPEL      019857013
OPEL      01985703
OPEL      06237754
OPEL      10482825
OPEL      1211561
OPEL      19482825
OPEL      19857013
OPEL      1985703
OPEL      6237754
CHEVROLET      10482825
CHEVROLET      1211561
CHEVROLET      19482825
CHEVROLET      19857013
CHEVROLET      1985703
CHEVROLET      6237754
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Jednostka sterująca, układ zapłonowy 10013 MEAT&DORIA w samochodach:

Opinie Klientów o Jednostka sterująca, układ zapłonowy 10013 MEAT&DORIA:

Patryk, Cykarzew Północny
2024-11-07
 5/5
Solidny materiał nie było żadnego problemu z zamontowaniem auto odpala bardzo dobrze

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.