Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Opel KADETT E liftback (T85) 1.7 D (C08, C48, D08, D48) (1989.02-1991.08) 57km » 10014 meat&doria
wybrany samochód: 
Opel Kadett E Liftback (t85) 1.7 D (c08, C48, D08, D48) (1989.02-1991.08) 57km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Jednostka sterująca, układ zapłonowy 10014 MEAT&DORIA

10014 Jednostka sterująca, układ zapłonowy MEAT&DORIA
60.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:6 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

10014

dostawca:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny
Ilość biegunów4
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Jednostka sterująca, układ zapłonowy 10014 MEAT&DORIA

Moduł zapłonowy (4 pin) pasuje do: OPEL ASCONA C, CORSA A, CORSA A TR, CORSA A/HATCHBACK, KADETT D, KADETT E, KADETT E COMBO, MANTA B 1.2/1.3 08.79-03.93
numery OEM:
OPEL      01211560
OPEL      016017433
OPEL      06237752
OPEL      1211560
OPEL      16017433
OPEL      6237752
CHEVROLET      1211560
CHEVROLET      16017433
CHEVROLET      6237752
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Jednostka sterująca, układ zapłonowy 10014 MEAT&DORIA w samochodach:

Opinie Klientów o Jednostka sterująca, układ zapłonowy 10014 MEAT&DORIA:

Patryk, Cykarzew Północny
2024-11-07
 5/5
Solidny materiał nie było żadnego problemu z zamontowaniem auto odpala bardzo dobrze

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.