Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 16V Napęd na wszystkie koła (SV420) (1996.12-1998.03) 132km » 10395E meat&doria
wybrany samochód: 
Suzuki Vitara (et, Ta, Td) 2.0 16v Napęd Na Wszystkie Koła (sv420) (1996.12-1998.03) 132km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 10395E MEAT&DORIA

10395E Cewka zapłonowa MEAT&DORIA
273.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

10395E

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny
Ilość biegunów6
JakośćEQUIVALENT
dla numeru artykułu10395E

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 10395E MEAT&DORIA

Cewka zapłonowa pasuje do: ALFA ROMEO MITO, FIAT 500, 500 C, DOBLO, DOBLO/MINIVAN, FIORINO, FIORINO/MINIVAN, GRANDE PUNTO, IDEA, LINEA, PANDA, PANDA/HATCHBACK, PUNTO, PUNTO EVO 1.2-3.5 04.96-
numery OEM:
ALFA ROMEO      55200112
ALFA ROMEO      55200486
ALFA ROMEO      55208723
ALFA ROMEO      55228006
FIAT      55200112
FIAT      55200486
FIAT      55208723
FIAT      55228006
FORD      1535713
FORD      1671690
FORD      9S5112029AA
FORD      9S5112029AB
LANCIA      55200112
LANCIA      55200486
LANCIA      55208723
LANCIA      55228006
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 10395E MEAT&DORIA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 10395E MEAT&DORIA:

Patryk, Cykarzew Północny
2024-11-07
 5/5
Solidny materiał nie było żadnego problemu z zamontowaniem auto odpala bardzo dobrze

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.