Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Honda CR-V V (RW_, RT_) 2.0 e-CVT Hybrid AWD (RT6) (2018.12-???) 145km » 10642 meat&doria
wybrany samochód: 
Honda Cr-v V (rw_, Rt_) 2.0 E-cvt Hybrid Awd (rt6) (2018.12-???) 145km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 10642 MEAT&DORIA

10642 Cewka zapłonowa MEAT&DORIA
meat&doria 10642
Cewka zapłonowa 10642
10642
meat&doria 10642 Cewka zapłonowa
Cewka zapłonowa 10642 meat&doria
Cewka zapłonowa 10642 meat&doria
Cewka zapłonowa 10642 meat&doria
Cewka zapłonowa 10642 meat&doria
Cewka zapłonowa 10642 meat&doria
Cewka zapłonowa 10642 meat&doria
Cewka zapłonowa 10642 meat&doria
Cewka zapłonowa 10642 meat&doria
106.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

10642

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny
Ilość biegunów3
Napięcie [V]12
Ilość podłączonych styków3
dla numeru artykułu224481KT0A

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 10642 MEAT&DORIA

Cewka zapłonowa pasuje do: INFINITI EX, FX, M, Q50, QX70, NISSAN ALTIMA, JUKE, MAXIMA VII, MICRA IV, MURANO II, MURANO III, NOTE, QASHQAI I, QUEST, SENTRA V, TEANA II, TIIDA 0.9-5.0 06.02-
numery OEM:
NISSAN      224481KT0A
NISSAN      22448ED000
NISSAN      22448EN000
NISSAN      22448EN200
NISSAN      22448EY00A
NISSAN      22448JA00A
NISSAN      22448JA00C
NISSAN      22448JA10A
NISSAN      22448JA10C
RENAULT      22448JA00C
RENAULT      22448JA10C
INFINITI      22448EY00A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 10642 MEAT&DORIA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 10642 MEAT&DORIA:

Patryk, Cykarzew Północny
2024-11-07
 5/5
Solidny materiał nie było żadnego problemu z zamontowaniem auto odpala bardzo dobrze

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.