Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek » 227018 meat&doria

Napęd wycieraczek 227018 MEAT&DORIA

227018 Napęd wycieraczek MEAT&DORIA
121.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:4 szt.
:4 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
numer części:

227018

dostawca:

MEAT&DORIA

Strona zabudowy z przodu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Napęd wycieraczek 227018 MEAT&DORIA

Mechanizm wycieraczek przód pasuje do: SKODA FABIA I, FABIA II, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK 10.99-05.15

Napęd wycieraczek 227018 ma zastosowanie do modeli samochodów

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Napęd wycieraczek 227018 producenta MEAT&DORIA

SKODA

5J1955605A, 5J1955605B

numery OEM:
AUDI      5J1 955 605A
AUDI      5J1 955 605B
SEAT      5J1 955 605A
SEAT      5J1 955 605B
SKODA      5J1 955 605A
SKODA      5J1 955 605B
VOLKSWAGEN      5J1 955 605A
VOLKSWAGEN      5J1 955 605B
VAG      5J1 955 605A
VAG      5J1 955 605B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Napęd wycieraczek 227018 MEAT&DORIA w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.