
| Długość przewodu [mm] | 110 |
| Długość [mm] | 40 |
| Liczba przewodów | 1 |
| Długość przewodu [mm] | 150 |
| Rodzaj wtyczki | Koszulka termokurczliwa |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
| Materiał izolacji przewodu | Silikon |
| Materiał | CuSn (miedź-cyna) |
| Przekrój poprzeczny przewodu [mm²] | 2,5 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy do przewodów, świeca żarowa 25026 MEAT&DORIA
| ALFA ROMEO | 55200755* | |
| ALFA ROMEO | 71772815* | |
| CHRYSLER | 55200755* | |
| FIAT | 55200755* | |
| FIAT | 71772815* | |
| LANCIA | 55200755* | |
| LANCIA | 71772815* | |
| OPEL | 012 14 334* | |
| OPEL | 093 178 047* | |
| OPEL | 093 191 771* | |
| OPEL | 12 14 334* | |
| OPEL | 93 178 047* | |
| OPEL | 93 191 771* | |
| SAAB | 93 191 771* | |
| SUZUKI | 18550-79J81 000* | |
| SUZUKI | 18550-79J81* | |
| JEEP | 55200755* |
Zastosowanie Zestaw naprawczy do przewodów, świeca żarowa 25026 MEAT&DORIA w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.