Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 25027 meat&doria

Zestaw naprawczy do przewodów, alternator 25027 MEAT&DORIA

25027 Zestaw naprawczy do przewodów, alternator MEAT&DORIA
meat&doria 25027
Zestaw naprawczy do przewodów, alternator 25027
65.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

25027

producent:

MEAT&DORIA

Długość przewodu [mm] 150
Ilość przewodów 2
Liczba przewodów 2
Rodzaj wtyczki Koszulka termokurczliwa
Kształt obudowy wtyczki owalny
Przekrój poprzeczny przewodu [mm²] 0,50
Materiał CuSn (miedź-cyna)
Materiał izolacji przewodu Silikon

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy do przewodów, alternator 25027 MEAT&DORIA

Wiązka przewodów elektrycznych (150mm) pasuje do: CITROEN JUMPER II, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 2.0D-3.0D 04.06-

Zestaw naprawczy do przewodów, alternator 25027 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Zestaw naprawczy do przewodów, alternator 25027 producenta MEAT&DORIA

FIAT

0124525020, 0986046060, 0986046210, 504009978, 504385133

numery OEM:
ALFA ROMEO      0 124 525 020*
ALFA ROMEO      0 986 046 060*
ALFA ROMEO      0 986 046 210*
ALFA ROMEO      504009978*
ALFA ROMEO      504385133*
FIAT      0 124 525 020*
FIAT      0 986 046 060*
FIAT      0 986 046 210*
FIAT      504009978*
FIAT      504385133*
LANCIA      0 124 525 020*
LANCIA      0 986 046 060*
LANCIA      0 986 046 210*
LANCIA      504009978*
LANCIA      504385133*
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw naprawczy do przewodów, alternator 25027 MEAT&DORIA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów