Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Ford SCORPIO I Turnier (GGE) 2.0 i (1990.10-1992.10) 122km » 27159 meat&doria
wybrany samochód: 
Ford Scorpio I Turnier (gge) 2.0 I (1990.10-1992.10) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Silnik wycieraczek 27159 MEAT&DORIA

27159 Silnik wycieraczek MEAT&DORIA
165.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

27159

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu
Napięcie [V]12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek 27159 MEAT&DORIA

Silnik wycieraczek przód pasuje do: OPEL AGILA, ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, SUZUKI SPLASH 02.98-
numery OEM:
FORD      90512668
OPEL      01273027
OPEL      01273061
OPEL      023000826
OPEL      09117722
OPEL      1273027
OPEL      1273061
OPEL      23000826
OPEL      9117722
CHEVROLET      9117722
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Silnik wycieraczek 27159 MEAT&DORIA w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.