Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Mercedes-benz KLASA E (W213) E 300 e 4-matic (213.054) (2020.07-???) 211km » 27255 meat&doria
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa E (w213) E 300 E 4-matic (213.054) (2020.07-???) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Silnik wycieraczek 27255 MEAT&DORIA

27255 Silnik wycieraczek MEAT&DORIA
237.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

27255

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu
Napięcie [V]12
dla numeru OE5K6 955 711B

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek 27255 MEAT&DORIA

Silnik wycieraczek tył pasuje do: SEAT ALHAMBRA, VW GOLF PLUS V, GOLF VI, POLO V, SHARAN, TOURAN 06.08-12.22
numery OEM:
AUDI      5K6 955 711A
AUDI      5K6 955 711B
SEAT      5K6 955 711A
SEAT      5K6 955 711B
SKODA      5K6 955 711A
SKODA      5K6 955 711B
VOLKSWAGEN      5K6 955 711A
VOLKSWAGEN      5K6 955 711B
VAG      5K6 955 711A
VAG      5K6 955 711B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Silnik wycieraczek 27255 MEAT&DORIA w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.