Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TDI (2011.09-2013.09) 204km » 76102 meat&doria
wybrany samochód: 
Audi A8 D4 (4h2, 4h8, 4hc, 4hl) 3.0 Tdi (2011.09-2013.09) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa 76102 MEAT&DORIA

76102 Pompa paliwa MEAT&DORIA
meat&doria 76102
Pompa paliwa 76102
109.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek
3 szt. wysyłka Piątek
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

76102

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Ciśnienie robocze [bar]1,5
Wydatek [l/h]70
Układ wtryskowyWtrysk jednopunktowy (SPI)

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 76102 MEAT&DORIA

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: VOLVO 440, 460, RENAULT CLIO I, CLIO I/HATCHBACK, LAGUNA I, MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE SCÉNIC, RAPID/MINIVAN, TWINGO I 1.2-1.8 08.88-08.03
numery OEM:
RENAULT      7700811046*
RENAULT      7700825250*
RENAULT      7700827359
RENAULT      7700827640*
RENAULT      7700829316*
RENAULT      7700840871
RENAULT      AOR049
RENAULT      AOR163
VOLVO      AOV080
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa paliwa 76102 MEAT&DORIA w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.