Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 24V (1990.01-1994.07) 200km » 76534 meat&doria
wybrany samochód: 
Citroën Xm Break (y3) 3.0 V6 24v (1990.01-1994.07) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa 76534 MEAT&DORIA

76534 Pompa paliwa MEAT&DORIA
77.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

76534

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Ciśnienie robocze [bar]3
Wydatek [l/h]85
Układ wtryskowyWtrysk wielopunktowy (MPI)

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 76534 MEAT&DORIA

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: ISUZU TROOPER I, MITSUBISHI OUTLANDER I, NISSAN MAXIMA / MAXIMA QX IV, MICRA II, PRIMERA, TERRANO II, ROVER 200 II 1.0-3.0 10.87-09.07
numery OEM:
NISSAN      170420F300
NISSAN      1704210S00
NISSAN      170421C600
NISSAN      170421E300
NISSAN      170421E400BC
NISSAN      1704230R00
NISSAN      1704230R10
NISSAN      1704230R11
NISSAN      1704231U08
NISSAN      1704240F00
NISSAN      1704241B05
NISSAN      1704262J00
NISSAN      1704273Y00
NISSAN      1704273Y25
NISSAN      1704285L00
NISSAN      17042Q5601
NISSAN      172784F100
NISSAN      17278AP010
NISSAN      A42650016
SUBARU      42021FA001
INFINITI      170421E300
INFINITI      170421E400BC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa paliwa 76534 MEAT&DORIA w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.