Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu » 76577 meat&doria

Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 76577 MEAT&DORIA

76577 Obudowa, pompa paliwowa \\\"żyroskopowa\\\" MEAT&DORIA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

76577

producent:

MEAT&DORIA

Ciśnienie robocze [bar] 4
Wydatek [l/h] 95
Układ wtryskowy Wtrysk wielopunktowy (MPI)

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 76577 MEAT&DORIA

Elektryczna pompa paliwa (w obudowie) pasuje do: AUDI A4 B5, A6 C4, A6 C5, A6 C6, VW PASSAT B3/B4, PASSAT B5 1.6-2.8 06.94-10.08

Obudowa, pompa paliwowa "żyroskopowa" 76577 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Obudowa, pompa paliwowa "żyroskopowa" 76577 producenta MEAT&DORIA

AUDI

4B0906087E, 8E0906087D

VOLKSWAGEN

4B0906087E, 8E0906087D

numery OEM:
AUDI      4B0906087E
AUDI      8E0906087D
SEAT      4B0906087E
SEAT      8E0906087D
SKODA      4B0906087E
SKODA      8E0906087D
VOLKSWAGEN      4B0906087E
VOLKSWAGEN      8E0906087D
VAG      4B0906087E
VAG      8E0906087D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 76577 MEAT&DORIA w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.