Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu » 76960 meat&doria

Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 76960 MEAT&DORIA

76960 Obudowa, pompa paliwowa \\\"żyroskopowa\\\" MEAT&DORIA

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

76960

producent:

MEAT&DORIA

Ciśnienie robocze [bar] 1,2
Wydatek [l/h] 90
Układ wtryskowy Wtrysk jednopunktowy (SPI)

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 76960 MEAT&DORIA

Elektryczna pompa paliwa (w obudowie) pasuje do: FORD FOCUS I, OPEL ASCONA C, ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, ASTRA G, ASTRA G/KOMBI, ASTRA H, ASTRA J, COMBO/MINIVAN, CORSA A 1.2-12.8D 09.85-
numery OEM:
OPEL      0815012
OPEL      0815050
OPEL      090297154
OPEL      090322493
OPEL      093187003
OPEL      093187033
OPEL      815012
OPEL      815050
OPEL      90297154
OPEL      90322493
OPEL      93187003
OPEL      93187033
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 76960 MEAT&DORIA w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.