Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 77580 meat&doria

Pompa paliwa 77580 MEAT&DORIA

77580 Pompa paliwa MEAT&DORIA
meat&doria 77580
Pompa paliwa 77580
102.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77580

producent:

MEAT&DORIA

Tryb pracy elektryczny
Ciśnienie robocze [bar] 3
Wydatek [l/h] 90

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 77580 MEAT&DORIA

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: TOYOTA 4 RUNNER III, AURIS, C-HR, PRIUS, PRIUS PHV, PRIUS PLUS, URBAN CRUISER, YARIS, YARIS / VIOS 1.0-3.4 11.95-

Pompa paliwa 77580 ma zastosowanie do modeli samochodów

LEXUS

IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Pompa paliwa 77580 producenta MEAT&DORIA

TOYOTA

232200M050, 232200P130, 232200P140, 232200V030, 2322021200, 2322021210, 2322021211, 2322028090, 232200T131, 232200T231

numery OEM:
TOYOTA      23220-0M050
TOYOTA      23220-0P130
TOYOTA      23220-0P140
TOYOTA      23220-0V030
TOYOTA      23220-21200
TOYOTA      23220-21210
TOYOTA      23220-21211
TOYOTA      23220-28090
TOYOTA      232200T131
TOYOTA      232200T231
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa paliwa 77580 MEAT&DORIA w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.