Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Strona zabudowy | Kolektor wydechowy |
Ilość przewodów | 5 |
Długość przewodu [mm] | 490 |
dla numeru OE | 04E 906 262 N |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 81931 MEAT&DORIA
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
04E906262E, 04E906262N
04E906262E, 04E906262N
04E906262E, 04E906262N
AUDI | 04E 906 262 E | |
AUDI | 04E 906 262 N | |
SEAT | 04E 906 262 E | |
SEAT | 04E 906 262 N | |
SKODA | 04E 906 262 E | |
SKODA | 04E 906 262 N | |
VOLKSWAGEN | 04E 906 262 E | |
VOLKSWAGEN | 04E 906 262 N | |
VAG | 04E 906 262 E | |
VAG | 04E 906 262 N |
Zastosowanie Sonda lambda 81931 MEAT&DORIA w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 81931 MEAT&DORIA:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.