Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 89066 meat&doria

Korpus przepustnicy 89066 MEAT&DORIA

89066 Korpus przepustnicy MEAT&DORIA
589.99 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka dzisiaj
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

89066

producent:

MEAT&DORIA

dla numeru OE 4E0145950F
Średnica [mm] 57
Ilość biegunów 4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 89066 MEAT&DORIA

Przepustnica powietrza pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5, A6 ALLROAD C6, A6 C6, A8 D3, Q5, Q7, VW PHAETON, TOUAREG 2.7D/3.0D 08.03-03.18
numery OEM:
AUDI      4E0145950C
AUDI      4E0145950D
AUDI      4E0145950F
AUDI      4E0145950G
AUDI      4E0145950H
AUDI      4E0145950J
SEAT      4E0145950C
SEAT      4E0145950D
SEAT      4E0145950F
SEAT      4E0145950G
SEAT      4E0145950H
SEAT      4E0145950J
SKODA      4E0145950C
SKODA      4E0145950D
SKODA      4E0145950F
SKODA      4E0145950G
SKODA      4E0145950H
SKODA      4E0145950J
VOLKSWAGEN      4E0145950C
VOLKSWAGEN      4E0145950D
VOLKSWAGEN      4E0145950F
VOLKSWAGEN      4E0145950G
VOLKSWAGEN      4E0145950H
VOLKSWAGEN      4E0145950J
VAG      4E0145950C
VAG      4E0145950D
VAG      4E0145950F
VAG      4E0145950G
VAG      4E0145950H
VAG      4E0145950J
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 89066 MEAT&DORIA w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.