Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Renault MASTER II Platforma / podwozie (ED/HD/UD) 2.5 dCi (HD02) (2006.08-???) 101km » 89139E meat&doria
wybrany samochód: 
Renault Master Ii Platforma / Podwozie (ed/hd/ud) 2.5 Dci (hd02) (2006.08-???) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 89139E MEAT&DORIA

89139E Korpus przepustnicy MEAT&DORIA
357.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

89139E

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny
JakośćEQUIVALENT
dla numeru artykułu89139E

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 89139E MEAT&DORIA

Przepustnica powietrza pasuje do: AUDI A1, A3, A4 B7, A6 C6, SEAT ALTEA, ALTEA XL, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA IV/HATCHBACK, LEON, TOLEDO IV, SKODA FABIA II 1.2-2.0D 04.04-09.20
numery OEM:
AUDI      03G128063F
AUDI      03L128063AD
AUDI      03L128063J
AUDI      03L128063L
AUDI      03L128063Q
SEAT      03G128063F
SEAT      03L128063AD
SEAT      03L128063J
SEAT      03L128063L
SEAT      03L128063Q
SKODA      03G128063F
SKODA      03L128063AD
SKODA      03L128063J
SKODA      03L128063L
SKODA      03L128063Q
VOLKSWAGEN      03G128063F
VOLKSWAGEN      03L128063AD
VOLKSWAGEN      03L128063J
VOLKSWAGEN      03L128063L
VOLKSWAGEN      03L128063Q
VAG      03G128063F
VAG      03L128063AD
VAG      03L128063J
VAG      03L128063L
VAG      03L128063Q
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 89139E MEAT&DORIA w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.