Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 89197 meat&doria

Korpus przepustnicy 89197 MEAT&DORIA

89197 Korpus przepustnicy MEAT&DORIA
360.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

89197

dostawca:

MEAT&DORIA

dla numeru OE 03F133062B

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 89197 MEAT&DORIA

Przepustnica powietrza pasuje do: AUDI A1, A3, Q2, Q3, SEAT ALHAMBRA, ATECA, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA V, LEON, LEON SC, LEON ST, LEON ST/KOMBI, TOLEDO IV 1.2-1.6 09.09-

Korpus przepustnicy 89197 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Korpus przepustnicy 89197 producenta MEAT&DORIA

AUDI

03F133062B

SEAT

03F133062B

VOLKSWAGEN

03F133062B

SKODA

03F133062B

numery OEM:
AUDI      03F133062B
SEAT      03F133062B
SKODA      03F133062B
VOLKSWAGEN      03F133062B
VAG      03F133062B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 89197 MEAT&DORIA w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.