Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 89363E meat&doria

Korpus przepustnicy 89363E MEAT&DORIA

89363E Korpus przepustnicy MEAT&DORIA
meat&doria 89363E
Korpus przepustnicy 89363E
89363E
meat&doria 89363E Korpus przepustnicy
Korpus przepustnicy 89363E meat&doria
Korpus przepustnicy 89363E meat&doria
463.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek
3 szt. wysyłka Środa
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

89363E

producent:

MEAT&DORIA

Jakość EQUIVALENT

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 89363E MEAT&DORIA

Przepustnica powietrza pasuje do: CHEVROLET AVEO, CRUZE, ORLANDO, TRAX, OPEL ADAM, ASTRA J, ASTRA J GTC, CASCADA, CORSA D, CORSA E, INSIGNIA A, MERIVA B, MOKKA / MOKKA X, ZAFIRA C 1.4/1.4LPG 12.09-

Korpus przepustnicy 89363E ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

Numery OE Korpus przepustnicy 89363E producenta MEAT&DORIA

OPEL

055565489, 055581662, 0825016, 55565489, 55581662, 825016

CHEVROLET

55565489, 55581662

numery OEM:
OPEL      055565489
OPEL      055581662
OPEL      08 25 016
OPEL      55565489
OPEL      55581662
OPEL      8 25 016
CHEVROLET      55565489
CHEVROLET      55581662
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 89363E MEAT&DORIA w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.