Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » ogrzewanie i wentylacja » dmuchawa Renault MASTER II Furgon (FD) 2.8 dTI (FD0C, FD0F, FD2B, FD2F, FD3C, FD3F) (1998.07-2001.10) 114km » K106060 meat&doria
wybrany samochód: 
Renault Master Ii Furgon (fd) 2.8 Dti (fd0c, Fd0f, Fd2b, Fd2f, Fd3c, Fd3f) (1998.07-2001.10) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Regulator, wentylator nawiewu do wnętrza pojazdu K106060 MEAT&DORIA

K106060 Regulator, wentylator nawiewu do wnętrza pojazdu MEAT&DORIA

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

K106060

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny
Opcja wyposażeniaClima automatico
Ilość biegunów6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Regulator, wentylator nawiewu do wnętrza pojazdu K106060 MEAT&DORIA

Rezystor wentylatora chłodnicy pasuje do: RENAULT LAGUNA II, VEL SATIS 1.6-3.5 03.01-
numery OEM:
ALFA ROMEO      52485218
ALFA ROMEO      77363393
FIAT      52485218
FIAT      77363393
LANCIA      52485218
LANCIA      77363393
RENAULT      7701206541
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Regulator, wentylator nawiewu do wnętrza pojazdu K106060 MEAT&DORIA w samochodach:

Dmuchawa wewnętrzna


Dmuchawa wnętrza kabiny pełni w pojeździe bardzo ważną funkcję. Bez niej funkcjonowanie klimatyzacji byłoby niemożliwe. Wentylator dostarcza ogrzane lub schłodzone powietrze do wnętrza kabiny pasażerskiej. Umożliwia to skuteczną regulację temperatury wewnątrz pojazdu. Wentylatory cechuje wysoka moc i duża przepustowość. Warto dodać, że możliwe jest zasilanie dmuchawy prądem o napięciu 12 V oraz 24 V. Dzięki temu wentylator może pracować zarówno w samochodach osobowych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

Dmuchawa pracuje w trybie ciągłym, w związku z tym ulega stopniowemu zużyciu. Objawia się to zazwyczaj głośniejszą pracą wentylatorów.

Łopatki pracują ze stosunkowo wysoką prędkością obrotową i w warunkach minimalnego tarcia, dzięki obecności środka smarnego. Nasilenie się hałasu podczas pracy wentylatora jest zwykle spowodowane utraceniem przez smar swoich właściwości przy jednoczesnym nagromadzeniu w tym miejscu brudu zwiększającego tarcie. To oznaka, że wkrótce dojdzie do zatarcia łożysk. Konieczna będzie wówczas wymiana zużytych elementów.

Trzeba jednak pamiętać, że nasmarowanie elementów dmuchawy nie zawsze skutkuje rozwiązaniem problemu głośnej pracy. W niektórych przypadkach najlepszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w zakup nowego wentylatora.