Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 435 i (2013.11-2016.02) 340km » 17-0348 metelli cifam
wybrany samochód: 
Bmw 4 Kabriolet (f33, F83) 435 I (2013.11-2016.02) 340km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 17-0348 METELLI CIFAM

17-0348 Wał napędowy METELLI CIFAM
414.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

17-0348

producent:

METELLI CIFAM

Status produktu: Normalny
Ilość zębów, pierścień ABS29
Długość [mm]597
Wymiar gwintuM20 x 1
Średnica 2 [mm]94
Wewnętrzne uzębienie, różne strony, połączone do wału25
Uzębienie zewnętrzne od strony koła33
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.34
Średnica 1 [mm]90
nr EAN8032747533475

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 17-0348 METELLI CIFAM

PÓŁOŚ NAPĘDOWA METELLI 17-0348 OPEL VECTRA B 95-02 LEWA Z ABS 29 ZĘBÓW
numery OEM:
OPEL      374187
OPEL      374203
OPEL      374226
OPEL      374247
OPEL      374261
OPEL      374282
OPEL      374315
OPEL      374358
OPEL      90465499
OPEL      90496357
OPEL      90498637
OPEL      90512386
OPEL      90543598
OPEL      9195432

Zastosowanie Wał napędowy 17-0348 METELLI CIFAM w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy 17-0348 METELLI CIFAM:

2024-11-19
 5/5
Półoś magneti marelli zgodna z opisem. Sprawuje się rewelacyjnie. Polecam

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.