Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 17-1307 metelli cifam

Wał napędowy 17-1307 METELLI CIFAM

17-1307 Wał napędowy METELLI CIFAM
metelli cifam 17-1307
Wał napędowy 17-1307
17-1307
524.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

17-1307

producent:

METELLI CIFAM

Długość [mm] 458,3
Ilość zębów, pierścień ABS 45
Średnica 2 [mm] 85,9
Wymiar gwintu M16 x 1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 42
Średnica 1 [mm] 100,3
nr EAN 8032747301425

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 17-1307 METELLI CIFAM

PËúOî AUDI A4/A5 1,8TFSI/2,0TDI/3,2TFSI QUATTRO 458,3MM

Wał napędowy 17-1307 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Wał napędowy 17-1307 producenta METELLI CIFAM

AUDI

8K0407271AJ, 8K0407271AK, 8K0407271D, 8K0407271Q, 8K0407271R, 8K0407451KX, 8K0407451LX

numery OEM:
AUDI      8K0 407 271AJ
AUDI      8K0 407 271AK
AUDI      8K0 407 271D
AUDI      8K0 407 271Q
AUDI      8K0 407 271R
AUDI      8K0 407 451KX
AUDI      8K0 407 451LX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 17-1307 METELLI CIFAM w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy 17-1307 METELLI CIFAM:

Sebastian, Sarnów
2024-11-19
 5/5
Półoś magneti marelli zgodna z opisem. Sprawuje się rewelacyjnie. Polecam

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.