Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Audi 100 C3 Avant (445, 446) 1.8 quattro (1986.08-1990.07) 88km » L29B35 monroe
wybrany samochód: 
Audi 100 C3 Avant (445, 446) 1.8 Quattro (1986.08-1990.07) 88km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza L29B35 MONROE

L29B35 Sworzeń wahacza MONROE
66.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

L29B35

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,550
Wymagana ilość2
Długość opakowania [cm]13,5
Szerokość opakowania [cm]9,5
Wysokość opakowania [cm]7
nr EAN5412096737947

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza L29B35 MONROE

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 17,4mm) pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B8, A4 ALLROAD B9, A4 B8, A4 B9, A5, A6 ALLROAD C7, A6 C7, A7, Q5, PORSCHE MACAN 1.4-4.2 06.07-
numery OEM:
AUDI      4G0 407 689 A
AUDI      4G0 407 689 C
PORSCHE      4G0 407 689 A
PORSCHE      4G0 407 689 C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń wahacza L29B35 MONROE w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.