Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » L40509 monroe

Sworzeń wahacza L40509 MONROE

L40509 Sworzeń wahacza MONROE
monroe L40509
Sworzeń wahacza L40509
L40509
monroe L40509 Sworzeń wahacza
Sworzeń wahacza L40509 monroe
Sworzeń wahacza L40509 monroe
47.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka dzisiaj
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

L40509

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,400
Wymagana ilość 2
Długość opakowania [cm] 11
Szerokość opakowania [cm] 6
Wysokość opakowania [cm] 6
nr EAN 5412096304590

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza L40509 MONROE

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 16mm) pasuje do: HONDA ACCORD III, ACCORD IV, ACCORD V, ACCORD VI, SHUTTLE; ROVER 600 I 1.6-3.0 11.85-06.04
numery OEM:
HONDA      51220-S0A-J01
HONDA      51220-SM0-003
HONDA      51220-SM1-A01
HONDA      51220-SM1-A02
HONDA      51220-SM4-003
HONDA      51220-SM4-013
HONDA      51220S84A02
HONDA      51220SN7003
HONDA      52220-SF1-003
ROVER      GSJ1002
ROVER      RBJ100690

Zastosowanie Sworzeń wahacza L40509 MONROE w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.