Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Citroën XM Break (Y3) 2.0 (1989.05-1994.06) 128km » L41507 monroe
wybrany samochód: 
Citroën Xm Break (y3) 2.0 (1989.05-1994.06) 128km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza L41507 MONROE

L41507 Sworzeń wahacza MONROE
52.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

L41507

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,400
Długość opakowania [cm]11
Szerokość opakowania [cm]6
Wysokość opakowania [cm]6
nr EAN5412096424984

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza L41507 MONROE

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) pasuje do: DAIHATSU TERIOS 1.3-1.5LPG 11.05-
numery OEM:
DAIHATSU      48068-B4010
DAIHATSU      48068-B4011
DAIHATSU      48068B4010
DAIHATSU      48068B4011
DAIHATSU      48069-B4010
DAIHATSU      48069-B4011
DAIHATSU      48069B4010
DAIHATSU      48069B4011

Zastosowanie Sworzeń wahacza L41507 MONROE w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.