Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Mazda CX-7 (ER) 2.2 MZR-CD AWD (ER10A) (2009.07-2013.03) 173km » L50552 monroe
wybrany samochód: 
Mazda Cx-7 (er) 2.2 Mzr-cd Awd (er10a) (2009.07-2013.03) 173km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza L50552 MONROE

L50552 Sworzeń wahacza MONROE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

L50552

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,300
Wymagana ilość2
Długość opakowania [cm]11
Szerokość opakowania [cm]6
Wysokość opakowania [cm]6
nr EAN5412096460586

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza L50552 MONROE

Sworzeń wahacza przód L/P (góra przód) (średnica stożka 12,6mm) pasuje do: MAZDA 6 1.8-2.5 01.02-07.13
numery OEM:
MAZDA      GJ6A-34-540

Zastosowanie Sworzeń wahacza L50552 MONROE w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.