Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Buick ELECTRA 3.8 (1984.10-1990.09) 167km » BM-BJ-1880 moog
wybrany samochód: 
Buick Electra 3.8 (1984.10-1990.09) 167km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza, Hybrid Core BM-BJ-1880 MOOG

BM-BJ-1880 Sworzeń wahacza, Hybrid Core MOOG
moog BM-BJ-1880
66.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

BM-BJ-1880

producent:

MOOG

Status produktu: Normalny
Strona zabudowywewnątrz
Strona zabudowyz prawej
Strona zabudowyna dole
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]138
Wysokość [mm]69
Wymiar gwintuM14X1.5
Wymiar stożka [mm]21,2
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość opakowania [cm]11,5
Szerokość opakowania [cm]11,5
Wysokość opakowania [cm]15
nr EAN4044197265329

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza, Hybrid Core BM-BJ-1880 MOOG

Sworzeń wahacza przód P (dół/wewnątrz przód) (średnica stożka 21,2mm) pasuje do: MINI (R50, R53), (R52) 1.4D/1.6 06.01-07.08
numery OEM:
BMW      31 12 6 753 992
MINI      31 10 6 779 438
MINI      31 12 6 753 992

Zastosowanie Sworzeń wahacza, Hybrid Core BM-BJ-1880 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza, Hybrid Core BM-BJ-1880 MOOG:

MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wrocław
2022-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Remigiusz, Szreniawa
2024-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Poznań
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.