Średnica [mm] | 14,2 |
Długość [mm] | 70,3 |
Wysokość [mm] | 59,7 |
Rodzaj wahacza | Wahacz poprzeczny |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Rodzaj połączenia | Torba |
Dodatkowe informacje o produkcie Silentblock wahacza CI-SB-16899 MOOG
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
9816557980
9816557980
SU001A6515
BMW | 31126851255 | |
BMW | 31126851261 | |
BMW | 31126855743 | |
CITROËN | 98 165 579 80 | |
CITROËN | 9816557980 | |
PEUGEOT | 9816557980 | |
TOYOTA | SU001A6515 |
Zastosowanie Silentblock wahacza CI-SB-16899 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Silentblock wahacza CI-SB-16899 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.