Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Audi E-TRON Sportback (GEA) S quattro (2020.09-???) 503km » FI-BJ-16943 moog
wybrany samochód: 
Audi E-tron Sportback (gea) S Quattro (2020.09-???) 503km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza FI-BJ-16943 MOOG

FI-BJ-16943 Sworzeń wahacza MOOG
69.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

FI-BJ-16943

producent:

MOOG

Długość [mm]59
Wysokość [mm]72
Wymiar gwintuM14X1.5
Wymiar stożka [mm]17,9
Sposób montażuwciskany
Rodzaj połączeniaPojemnik

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza FI-BJ-16943 MOOG

Sworzeń wahacza przód L/P (góra przód) (średnica stożka 17,9mm) pasuje do: FIAT FULLBACK, MITSUBISHI L200 / TRITON 2.2D/2.4D/2.5D 11.14-
numery OEM:
FIAT      6000 605 877
FIAT      6000 605 878
MITSUBISHI      4010A113
MITSUBISHI      4010A114
MITSUBISHI      4010A147
MITSUBISHI      4010A148

Zastosowanie Sworzeń wahacza FI-BJ-16943 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza FI-BJ-16943 MOOG:

Remigiusz, Szreniawa
2024-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Poznań
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wrocław
2022-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.