
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Strona zabudowy | na dole |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Rodzaj połączenia | Torba |
| Długość opakowania [cm] | 7 |
| Szerokość opakowania [cm] | 7 |
| Wysokość opakowania [cm] | 6,6 |
| nr EAN | 4060426052294 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza FI-SB-14965 MOOG
| ALFA ROMEO | 51810664 - | |
| ALFA ROMEO | 51810665 - | |
| FIAT | 51810664 - | |
| FIAT | 51810665 - | |
| FIAT | 51885660 - | |
| FIAT | 51885735 | |
| FIAT | 51885737 - | |
| LANCIA | 51810664 - | |
| LANCIA | 51810665 - | |
| OPEL | 352537 - | |
| OPEL | 352538 - | |
| OPEL | 51885735 | |
| VAUXHALL | 352537 - | |
| VAUXHALL | 352538 - | |
| VAUXHALL | 51885735 |
Zastosowanie Tuleja wahacza FI-SB-14965 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza FI-SB-14965 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.