Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Strona zabudowy | na dole | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Rodzaj połączenia | Torba | |
Długość opakowania [cm] | 5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 4,2 | |
Wysokość opakowania [cm] | 3,4 | |
nr EAN | 4044197561995 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza MI-SB-7312 MOOG
CITROËN | 1609910680 | |
CITROËN | 3520V0 | |
CITROËN | 3520X9 | |
CITROËN | 3521R1 | |
CITROËN | 3521V0 | |
CITROËN | 3523CS | |
MITSUBISHI | 4013A009 | |
MITSUBISHI | 4013A010 | |
MITSUBISHI | 4013A281 | |
MITSUBISHI | 4013A282 | |
MITSUBISHI | 4013A395 | |
MITSUBISHI | 4013A426 | |
MITSUBISHI | MN184133 | |
PEUGEOT | 1609910680 | |
PEUGEOT | 1612448580 | |
PEUGEOT | 3520V0 | |
PEUGEOT | 3520X9 | |
PEUGEOT | 3521R1 | |
PEUGEOT | 3521V0 | |
PEUGEOT | 3523CS |
Zastosowanie Tuleja wahacza MI-SB-7312 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza MI-SB-7312 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.