Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » PE-BJ-3356 moog

Sworzeń wahacza PE-BJ-3356 MOOG

PE-BJ-3356 Sworzeń wahacza MOOG
moog PE-BJ-3356
Sworzeń wahacza PE-BJ-3356
30.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

PE-BJ-3356

producent:

MOOG

Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 36,8
Wysokość [mm] 54
Wymiar stożka [mm] 16
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 9
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 5010874754775

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza PE-BJ-3356 MOOG

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 16mm) pasuje do: CITROEN AX, SAXO; PEUGEOT 106 I, 106 I/HATCHBACK, 106 II, 106 II/HATCHBACK 1.0-Electric 07.86-07.04
numery OEM:
CITROËN      1614439280
CITROËN      364036
CITROËN      96093233
PEUGEOT      1614439280
PEUGEOT      364036
PEUGEOT      96093233

Zastosowanie Sworzeń wahacza PE-BJ-3356 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza PE-BJ-3356 MOOG:

2022-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.