Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 1.8 (E32A) (1988.11-1992.10) 90km » RE-BJ-17429 moog
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vi (e3_a) 1.8 (e32a) (1988.11-1992.10) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza przód L/P RE-BJ-17429 MOOG

RE-BJ-17429 Sworzeń wahacza przód L/P  MOOG
moog RE-BJ-17429
50.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 11.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

RE-BJ-17429

dostawca:

MOOG

Lokalizacja w aucieOś przednia
Rodzaj połączeniaPojemnik
EAN4060426419035
StanFabrycznie nowy
Lokalizacja w aucieOś przednia
Rodzaj połączeniaPojemnik
EAN4060426419035
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza przód L/P RE-BJ-17429 MOOG

Sworzeń wahacza przód L/P (przód) (średnica stożka 22,3mm) pasuje do: DACIA DUSTER, RENAULT ARKANA I, DUSTER, KAPTUR 1.0-2.0 03.16-
numery OEM:
RENAULT      54 50 402 80R -
RENAULT      54 50 554 13R -
DACIA      54 50 402 80R -
DACIA      54 50 554 13R -
zamienniki:
44722
brak
SPIDAN

Zastosowanie Sworzeń wahacza przód L/P RE-BJ-17429 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza przód L/P RE-BJ-17429 MOOG:

Krzysztof, Poznań
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Remigiusz, Szreniawa
2024-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wrocław
2022-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.