Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Drążek / rozpórka | dla drążka sprzęgającego |
Rodzaj połączenia | Torba |
Długość opakowania [cm] | 2,62 |
Szerokość opakowania [cm] | 2,62 |
Wysokość opakowania [cm] | 3,5 |
nr EAN | 4060426059927 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza VO-SB-15105 MOOG
AUDI | 1K0 505 465 C - | |
AUDI | 1K0 505 465 J - | |
AUDI | 1K0 505 465 K - | |
SEAT | 1K0 505 465 C - | |
SEAT | 1K0 505 465 J - | |
SEAT | 1K0 505 465 K - | |
SKODA | 1K0 505 465 C - | |
SKODA | 1K0 505 465 J - | |
SKODA | 1K0 505 465 K - | |
VOLKSWAGEN | 1K0 505 465 C - | |
VOLKSWAGEN | 1K0 505 465 J - | |
VOLKSWAGEN | 1K0 505 465 K - |
Zastosowanie Tuleja wahacza VO-SB-15105 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza VO-SB-15105 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.