Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 381 |
nr EAN | 087295100707 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 0070 NGK
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
1618R0, 9657632980
1618R0, 9657632980
9657632980
ALFA ROMEO | 96 576 329 80 | |
CITROËN | 1618R0 | |
CITROËN | 9657632980 | |
FIAT | 96 576 329 80 | |
LANCIA | 96 576 329 80 | |
PEUGEOT | 1618R0 | |
PEUGEOT | 9657632980 | |
FERRARI | 96 576 329 80 | |
MASERATI | 96 576 329 80 |
Zastosowanie Sonda lambda 0070 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 0070 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.