Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda Volkswagen PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.2 V6 (2002.04-2005.05) 241km » 1477 ngk
wybrany samochód: 
Volkswagen Phaeton (3d1, 3d2, 3d3, 3d4, 3d6, 3d7, 3d8, 3d9) 3.2 V6 (2002.04-2005.05) 241km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sonda lambda 1477 NGK

1477 Sonda lambda NGK
ngk 1477
Sonda lambda 1477
1477
486.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

UAA0004-VW001

numer części:

1477

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Liczba przewodów5
Długość [mm]642
nr EAN087295114773

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 1477 NGK

Sonda lambda (liczba przewodów 5, 642mm) pasuje do: AUDI A3; SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON; SKODA OCTAVIA II, SUPERB II, YETI; VW BEETLE, CADDY ALLTRACK, CADDY ALLTRACK/MINIVAN 1.6-2.0D 02.04-
numery OEM:
AUDI      03L 906 262 A
SEAT      03L 906 262 A
SKODA      03L 906 262 A
VOLKSWAGEN      03L 906 262 A
LAMBORGHINI      03L 906 262 A
BENTLEY      03L 906 262 A
zamienniki:

Zastosowanie Sonda lambda 1477 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Sonda lambda 1477 NGK:

2021-04-14
 5/5
Produkt całkowicie zgodny z opisem. Super cena i super jakość. Polecam
2022-09-05
 5/5
Jak na razie sonda działa prawidłowo po przejechaniu jednej trasy 1000km.

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.