Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) 1.4 16V (JA0D, JA1H, Ja0W, JA10) (1999.09-2003.08) 95km » 1659 ngk
wybrany samochód: 
Renault Scénic I Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (ja0/1_, Fa0_) 1.4 16v (ja0d, Ja1h, Ja0w, Ja10) (1999.09-2003.08) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sonda lambda 1659 NGK

1659 Sonda lambda NGK
ngk 1659
252.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

OZA659-EE75

numer części:

1659

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Liczba przewodów4
Długość [mm]600
nr EAN087295116593

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 1659 NGK

Sonda lambda (liczba przewodów 4, 600mm) pasuje do: FORD C-MAX II, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS III, GRAND C-MAX; OPEL VECTRA C 1.6-2.0 03.03-02.20
numery OEM:
FORD      1325 748
FORD      1326 415
FORD      1327 549
FORD      3M519 F472 CA
FORD      3M519 G444 CA
FORD      3M519 G444 CB

Zastosowanie Sonda lambda 1659 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Sonda lambda 1659 NGK:

Kamil, Bratkowice
2021-04-14
 5/5
Produkt całkowicie zgodny z opisem. Super cena i super jakość. Polecam
Michał, Zduny
2022-09-05
 5/5
Jak na razie sonda działa prawidłowo po przejechaniu jednej trasy 1000km.

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.