Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda Audi A6 C6 (4F2) 2.8 FSI quattro (2008.10-2011.03) 190km » 5656 ngk
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 2.8 Fsi Quattro (2008.10-2011.03) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sonda lambda 5656 NGK

5656 Sonda lambda NGK
ngk 5656
156.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

OZA660-EE3

numer części:

5656

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Liczba przewodów4
Długość [mm]290
nr EAN087295156568

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 5656 NGK

Sonda lambda (liczba przewodów 4, 290mm) pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, CORSA C, MERIVA A, VECTRA C, VECTRA C GTS, ZAFIRA A 1.4-1.6CNG 02.98-
numery OEM:
OPEL      25 335 280
OPEL      8 55 390
OPEL      8 55 524
OPEL      93 189 975

Zastosowanie Sonda lambda 5656 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Sonda lambda 5656 NGK:

Michał, Zduny
2022-09-05
 5/5
Jak na razie sonda działa prawidłowo po przejechaniu jednej trasy 1000km.
Kamil, Bratkowice
2021-04-14
 5/5
Produkt całkowicie zgodny z opisem. Super cena i super jakość. Polecam
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.