
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 300 |
| nr EAN | 087295179789 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 7978 NGK
| ALFA ROMEO | 46 75 02 45 | |
| ALFA ROMEO | 46 751 052 | |
| ALFA ROMEO | 467 510 82 | |
| FIAT | 46 751 052 | |
| FIAT | 46 751 082 | |
| FIAT | 46750245 | |
| IVECO | 504083015 | |
| LANCIA | 46 75 02 45 | |
| LANCIA | 46 751 052 | |
| LANCIA | 46 751 082 | |
| FERRARI | 46 75 02 45 | |
| FERRARI | 46 75 10 52 | |
| FERRARI | 46 75 10 82 | |
| MASERATI | 46 75 02 45 | |
| MASERATI | 46 75 10 52 | |
| MASERATI | 46 75 10 82 |
Zastosowanie Sonda lambda 7978 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 7978 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.