Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 836 |
nr EAN | 087295902806 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 90280 NGK
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
036906262AA, 03C906262AC, 03C906262AE, 03C906262AT, 03C906262Q, 04C906262
036906262AA, 03C906262AC, 03C906262AE, 03C906262AT, 03C906262Q, 04C906262
036906262AA, 03C906262AC, 03C906262AE, 03C906262AT, 03C906262Q, 04C906262
AUDI | 036 906 262 AA | |
AUDI | 03C 906 262 AC | |
AUDI | 03C 906 262 AE | |
AUDI | 03C 906 262 AT | |
AUDI | 03C 906 262 Q | |
AUDI | 04C 906 262 | |
SEAT | 036 906 262 AA | |
SEAT | 03C 906 262 AC | |
SEAT | 03C 906 262 AE | |
SEAT | 03C 906 262 AT | |
SEAT | 03C 906 262 Q | |
SEAT | 04C 906 262 | |
SKODA | 036 906 262 AA | |
SKODA | 03C 906 262 AC | |
SKODA | 03C 906 262 AE | |
SKODA | 03C 906 262 AT | |
SKODA | 03C 906 262 Q | |
SKODA | 04C 906 262 | |
VOLKSWAGEN | 036 906 262 AA | |
VOLKSWAGEN | 03C 906 262 AC | |
VOLKSWAGEN | 03C 906 262 AE | |
VOLKSWAGEN | 03C 906 262 AT | |
VOLKSWAGEN | 03C 906 262 Q | |
VOLKSWAGEN | 04C 906 262 | |
LAMBORGHINI | 036 906 262 AA | |
LAMBORGHINI | 03C 906 262 AC | |
LAMBORGHINI | 03C 906 262 AE | |
LAMBORGHINI | 03C 906 262 AT | |
LAMBORGHINI | 03C 906 262 Q | |
LAMBORGHINI | 04C 906 262 | |
BENTLEY | 036 906 262 AA | |
BENTLEY | 03C 906 262 AC | |
BENTLEY | 03C 906 262 AE | |
BENTLEY | 03C 906 262 AT | |
BENTLEY | 03C 906 262 Q | |
BENTLEY | 04C 906 262 |
Zastosowanie Sonda lambda 90280 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 90280 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.