Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W) 3.5 V6 24V (V45W, V25W) (1997.07-1999.10) 194km » 90357 ngk
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Ii (v3_w, V2_w, V4_w, V5_w) 3.5 V6 24v (v45w, V25w) (1997.07-1999.10) 194km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sonda lambda 90357 NGK

90357 Sonda lambda NGK
ngk 90357
Sonda lambda 90357
90357
ngk 90357 Sonda lambda
323.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

UAR9000-EE004

numer części:

90357

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Liczba przewodów5
Długość [mm]800
nr EAN4010326903578

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 90357 NGK

Sonda lambda (liczba przewodów 5, 800mm) pasuje do: AUDI A1, A3, TT; FORD C-MAX II, FOCUS III; HYUNDAI I40 I, I40 I CW; KIA CARENS IV; OPEL COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN 1.4-2.0D 10.03-
numery OEM:
AUDI      06F 906 262 AC
AUDI      06J 906 262 AC
SEAT      06F 906 262 AC
SKODA      06F 906 262 AC
VOLKSWAGEN      06F 906 262 AC
VOLKSWAGEN      06F 906 262 R
VOLKSWAGEN      06J 906 262 AC
HYUNDAI      39210-2E200
KIA      39210 2E200
VAG      06F 906 262 AC
VAG      06J 906 262 AA
LAMBORGHINI      06F 906 262 AC
BENTLEY      06F 906 262 AC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sonda lambda 90357 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Sonda lambda 90357 NGK:

Michał, Zduny
2022-09-05
 5/5
Jak na razie sonda działa prawidłowo po przejechaniu jednej trasy 1000km.
Kamil, Bratkowice
2021-04-14
 5/5
Produkt całkowicie zgodny z opisem. Super cena i super jakość. Polecam
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.