
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 800 |
| nr EAN | 4010326903578 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 90357 NGK
| AUDI | 06F 906 262 AC | |
| AUDI | 06J 906 262 AC | |
| SEAT | 06F 906 262 AC | |
| SKODA | 06F 906 262 AC | |
| VOLKSWAGEN | 06F 906 262 AC | |
| VOLKSWAGEN | 06F 906 262 R | |
| VOLKSWAGEN | 06J 906 262 AC | |
| HYUNDAI | 39210-2E200 | |
| KIA | 39210 2E200 | |
| VAG | 06F 906 262 AC | |
| VAG | 06J 906 262 AA | |
| LAMBORGHINI | 06F 906 262 AC | |
| BENTLEY | 06F 906 262 AC |
Zastosowanie Sonda lambda 90357 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 90357 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.