Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda » 90897 ngk

Sonda lambda 90897 NGK

90897 Sonda lambda NGK
ngk 90897
415.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

OZA770-EE70

numer części:

90897

producent:

NGK

Liczba przewodów 4
Długość [mm] 450
nr EAN 087295908976

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 90897 NGK

Sonda lambda (liczba przewodów 4, 450mm) pasuje do: FORD C-MAX II, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS III, GRAND C-MAX 1.6-1.6LPG 07.04-

Sonda lambda 90897 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Sonda lambda 90897 producenta NGK

FORD

1326416, 1327548, 1346366, 3M519F472DA, 3M519F472DB, 3M519F472DC

numery OEM:
FORD      1326 416
FORD      1327 548
FORD      1346 366
FORD      3M519 F472 DA
FORD      3M519 F472 DB
FORD      3M519 F472 DC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sonda lambda 90897 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Sonda lambda 90897 NGK:

Kamil, Bratkowice
2021-04-14
 5/5
Produkt całkowicie zgodny z opisem. Super cena i super jakość. Polecam
Michał, Zduny
2022-09-05
 5/5
Jak na razie sonda działa prawidłowo po przejechaniu jednej trasy 1000km.

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.