Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 1430 | |
nr EAN | 087295911600 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 91160 NGK
AUDI | 021 906 265 R | |
AUDI | 030 906 265 AP | |
AUDI | 030 906 265 BD | |
SEAT | 021 906 265 R | |
SEAT | 030 906 265 AP | |
SEAT | 030 906 265 BD | |
SKODA | 021 906 265 R | |
SKODA | 030 906 265 AP | |
SKODA | 030 906 265 BD | |
VOLKSWAGEN | 021 906 265 R | |
VOLKSWAGEN | 030 906 265 AP | |
VOLKSWAGEN | 030 906 265 BD | |
LAMBORGHINI | 021 906 265 R | |
LAMBORGHINI | 030 906 265 AP | |
LAMBORGHINI | 030 906 265 BD | |
BENTLEY | 021 906 265 R | |
BENTLEY | 030 906 265 AP | |
BENTLEY | 030 906 265 BD |
Zastosowanie Sonda lambda 91160 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 91160 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.