Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 1810 | |
nr EAN | 087295913888 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 91388 NGK
ALFA ROMEO | 00 55 20 16 10 | |
ALFA ROMEO | 46 55 23 13 | |
ALFA ROMEO | 46 75 02 49 | |
ALFA ROMEO | 46 76 08 67 | |
ALFA ROMEO | 46 78 60 47 | |
ALFA ROMEO | 46 80 74 54 | |
ALFA ROMEO | 46 81 13 13 | |
ALFA ROMEO | 46 82 38 80 | |
ALFA ROMEO | 55 18 45 45 | |
ALFA ROMEO | 55 20 16 10 | |
FIAT | 00 55 20 16 10 | |
FIAT | 46552313 | |
FIAT | 46750249 | |
FIAT | 46760867 | |
FIAT | 46786047 | |
FIAT | 46807454 | |
FIAT | 46811313 | |
FIAT | 46823880 | |
FIAT | 55 18 45 45 | |
FIAT | 55 20 16 10 | |
LANCIA | 00 55 20 16 10 | |
LANCIA | 46 55 23 13 | |
LANCIA | 46 75 02 49 | |
LANCIA | 46 76 08 67 | |
LANCIA | 46 78 60 47 | |
LANCIA | 46 80 74 54 | |
LANCIA | 46 81 13 13 | |
LANCIA | 46 82 38 80 | |
LANCIA | 55 18 45 45 | |
LANCIA | 55 20 16 10 | |
FERRARI | 00 55 20 16 10 | |
FERRARI | 46 55 23 13 | |
FERRARI | 46 75 02 49 | |
FERRARI | 46 76 08 67 | |
FERRARI | 46 78 60 47 | |
FERRARI | 46 80 74 54 | |
FERRARI | 46 81 13 13 | |
FERRARI | 46 82 38 80 | |
FERRARI | 55 18 45 45 | |
FERRARI | 55 20 16 10 | |
MASERATI | 00 55 20 16 10 | |
MASERATI | 46 55 23 13 | |
MASERATI | 46 75 02 49 | |
MASERATI | 46 76 08 67 | |
MASERATI | 46 78 60 47 | |
MASERATI | 46 80 74 54 | |
MASERATI | 46 81 13 13 | |
MASERATI | 46 82 38 80 | |
MASERATI | 55 18 45 45 | |
MASERATI | 55 20 16 10 |
Zastosowanie Sonda lambda 91388 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 91388 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.