Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TDI quattro (2015.05-2018.01) 262km » 91611 ngk
wybrany samochód: 
Audi A8 D4 (4h2, 4h8, 4hc, 4hl) 3.0 Tdi Quattro (2015.05-2018.01) 262km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sonda lambda 91611 NGK

296.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

OZA750-EE4

numer części:

91611

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Liczba przewodów4
Długość [mm]585
nr EAN087295916117

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 91611 NGK

Sonda lambda (liczba przewodów 4, 585mm) pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA II, TOLEDO I; VW CORRADO, GOLF III, PASSAT B3/B4, POLO III CLASSIC, VENTO 1.6-2.9 05.91-10.02
numery OEM:
AUDI      021 906 265 A
SEAT      021 906 265 A
SKODA      021 906 265 A
VOLKSWAGEN      021 906 265 A
LAMBORGHINI      021 906 265 A
BENTLEY      021 906 265 A

Zastosowanie Sonda lambda 91611 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Sonda lambda 91611 NGK:

2021-04-14
 5/5
Produkt całkowicie zgodny z opisem. Super cena i super jakość. Polecam
2022-09-05
 5/5
Jak na razie sonda działa prawidłowo po przejechaniu jednej trasy 1000km.

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.