Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 2315 |
nr EAN | 087295916735 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 91673 NGK
ALFA ROMEO | 46 750 243 | |
ALFA ROMEO | 46 762 182 | |
ALFA ROMEO | 467 502 41 | |
ALFA ROMEO | 467 502 46 | |
ALFA ROMEO | 4676 0863 | |
ALFA ROMEO | 4676 2653 | |
ALFA ROMEO | 4676 26530 | |
ALFA ROMEO | 4676 4207 | |
ALFA ROMEO | 4677 6286 | |
ALFA ROMEO | 4680 5750 | |
ALFA ROMEO | 46805749 | |
ALFA ROMEO | 60 81 48 51 | |
ALFA ROMEO | 60 81 56 49 | |
FIAT | 46 75 02 46 | |
FIAT | 46 750 241 | |
FIAT | 46 750 243 | |
FIAT | 46 76 08 63 | |
FIAT | 46 76 26 53 | |
FIAT | 46 76 26 530 | |
FIAT | 46 76 42 07 | |
FIAT | 46 762 182 | |
FIAT | 46 80 57 49 | |
FIAT | 4677 6286 | |
FIAT | 4680 5750 | |
FIAT | 60 815 649 | |
FIAT | 60814851 | |
LANCIA | 46 75 02 46 | |
LANCIA | 46 750 243 | |
LANCIA | 46 76 08 63 | |
LANCIA | 46 76 26 53 | |
LANCIA | 46 76 26 530 | |
LANCIA | 46 762 182 | |
LANCIA | 46 77 62 86 | |
LANCIA | 46 80 57 49 | |
LANCIA | 46 80 57 50 | |
LANCIA | 46750241 | |
LANCIA | 4676 4207 | |
LANCIA | 60 81 48 51 | |
LANCIA | 60 81 56 49 | |
FERRARI | 46 75 02 41 | |
FERRARI | 46 75 02 43 | |
FERRARI | 46 75 02 46 | |
FERRARI | 46 76 08 63 | |
FERRARI | 46 76 21 82 | |
FERRARI | 46 76 26 53 | |
FERRARI | 46 76 26 530 | |
FERRARI | 46 76 42 07 | |
FERRARI | 46 77 62 86 | |
FERRARI | 46 80 57 49 | |
FERRARI | 46 80 57 50 | |
FERRARI | 60 81 48 51 | |
FERRARI | 60 81 56 49 | |
MASERATI | 46 75 02 41 | |
MASERATI | 46 75 02 43 | |
MASERATI | 46 75 02 46 | |
MASERATI | 46 76 08 63 | |
MASERATI | 46 76 21 82 | |
MASERATI | 46 76 26 53 | |
MASERATI | 46 76 26 530 | |
MASERATI | 46 76 42 07 | |
MASERATI | 46 77 62 86 | |
MASERATI | 46 80 57 49 | |
MASERATI | 46 80 57 50 | |
MASERATI | 60 81 48 51 | |
MASERATI | 60 81 56 49 |
Zastosowanie Sonda lambda 91673 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 91673 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.