Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda » 91673 ngk

Sonda lambda 91673 NGK

91673 Sonda lambda NGK
ngk 91673
Sonda lambda 91673
170.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

OZA806-EE21

numer części:

91673

producent:

NGK

Sonda lambda ogrzewana
Liczba przewodów 4
Długość [mm] 2315
nr EAN 087295916735

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 91673 NGK

Sonda lambda (liczba przewodów 4, 2315mm) pasuje do: MERCEDES A (W168), C (CL203), C T-MODEL (S203), C (W203), C (W204), CLK (C209), E (W211); VOLVO S60 I, V40, XC90 I 0.6-4.5 08.94-

Sonda lambda 91673 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Sonda lambda 91673 producenta NGK

FIAT

46750246, 46750241, 46750243, 46760863, 46762653, 467626530, 46764207, 46762182, 46805749, 46776286, 46805750, 60815649, 60814851

LANCIA

46750246, 46750243, 46760863, 46762653, 467626530, 46762182, 46776286, 46805749, 46805750, 46750241, 46764207, 60814851, 60815649

ALFA ROMEO

46750243, 46762182, 46750241, 46750246, 46760863, 46762653, 467626530, 46764207, 46776286, 46805750, 46805749, 60814851, 60815649

numery OEM:
ALFA ROMEO      46 750 243
ALFA ROMEO      46 762 182
ALFA ROMEO      467 502 41
ALFA ROMEO      467 502 46
ALFA ROMEO      4676 0863
ALFA ROMEO      4676 2653
ALFA ROMEO      4676 26530
ALFA ROMEO      4676 4207
ALFA ROMEO      4677 6286
ALFA ROMEO      4680 5750
ALFA ROMEO      46805749
ALFA ROMEO      60 81 48 51
ALFA ROMEO      60 81 56 49
FIAT      46 75 02 46
FIAT      46 750 241
FIAT      46 750 243
FIAT      46 76 08 63
FIAT      46 76 26 53
FIAT      46 76 26 530
FIAT      46 76 42 07
FIAT      46 762 182
FIAT      46 80 57 49
FIAT      4677 6286
FIAT      4680 5750
FIAT      60 815 649
FIAT      60814851
LANCIA      46 75 02 46
LANCIA      46 750 243
LANCIA      46 76 08 63
LANCIA      46 76 26 53
LANCIA      46 76 26 530
LANCIA      46 762 182
LANCIA      46 77 62 86
LANCIA      46 80 57 49
LANCIA      46 80 57 50
LANCIA      46750241
LANCIA      4676 4207
LANCIA      60 81 48 51
LANCIA      60 81 56 49
FERRARI      46 75 02 41
FERRARI      46 75 02 43
FERRARI      46 75 02 46
FERRARI      46 76 08 63
FERRARI      46 76 21 82
FERRARI      46 76 26 53
FERRARI      46 76 26 530
FERRARI      46 76 42 07
FERRARI      46 77 62 86
FERRARI      46 80 57 49
FERRARI      46 80 57 50
FERRARI      60 81 48 51
FERRARI      60 81 56 49
MASERATI      46 75 02 41
MASERATI      46 75 02 43
MASERATI      46 75 02 46
MASERATI      46 76 08 63
MASERATI      46 76 21 82
MASERATI      46 76 26 53
MASERATI      46 76 26 530
MASERATI      46 76 42 07
MASERATI      46 77 62 86
MASERATI      46 80 57 49
MASERATI      46 80 57 50
MASERATI      60 81 48 51
MASERATI      60 81 56 49
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sonda lambda 91673 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Sonda lambda 91673 NGK:

Kamil, Bratkowice
2021-04-14
 5/5
Produkt całkowicie zgodny z opisem. Super cena i super jakość. Polecam
Michał, Zduny
2022-09-05
 5/5
Jak na razie sonda działa prawidłowo po przejechaniu jednej trasy 1000km.

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.